/* -- The root styles must go in the element of the structure with the name "Menu". --*/

/* The styles are applying to the last menu item and giving it the button styles, you can change the background color value to the one you want instead of "var(--neutral)". */

.header-1__menu {
  /* Selecting only the children of "bricks-nav-menu". */
  .bricks-nav-menu > .menu-item {
    /* The styles will apply only to the child of the last element with the class "menu-item".  */
    &:last-child a {
      background-color: var(--neutral);
      color: var(--white);
      padding: var(--space-xs) var(--space-m);
      border-radius: var(--radius-xs);

      /* Button hover style */
      &:hover {
        background-color: var(--neutral-trans-90);
        color: var(--white);
      }
    }
  }
}


    .header-1 {
      position: fixed;
      top: 0;
      left: 0;
      right: 0;
      height: 60px;
      background-color: #fff;
      display: flex;
      align-items: center;
      padding: 0 20px;
      transition: box-shadow 0.3s ease;
      z-index: 1000;
    }

    .header-1.shadow {
      box-shadow: 0 2px 4px rgba(0, 0, 0, 0.1);
    }


@media (max-width: 991px) {
  .brxe-fusyap .bricks-mobile-menu-toggle {
    color: #0D0400;
   }
 }

Parametre cvičenia:

Počet osôb:

4+

Čas v minútach:

5-15

Typ cvičenia:

Kategória
  • Hra o prežitie

    Popis:
    Hra o prežitie je eliminačná improvizačná hra. Štyria hráči improvizujú scénu s časovým limitom (1, 2 alebo 3 minúty). Po scéne publikum tlieska každému hráčovi… hráč s najmenším potleskom je vylúčený. Scéna sa zopakuje, pričom príspevok vyradených hráčov zahrajú zvyšní hráči. Opakujeme scénu až do vtedy, kým nájdeme posledného ktorý prežil. Po repríze publikum opäť tlieska každému hráčovi a jeden je vylúčený. Scéna sa hrá znova, pričom príspevky oboch vyradených hráčov plnia zvyšní hráči. Toto pokračuje, kým poslendý hráč zahrá celú scénu sám.

    Zameranie:
    Táto kategória sa zvykne hrať na improshow s cieľom pobaviť divákov.

    Varianty:
    Je na hráčoch, aby určili, ako začlenia príspevok (informácie) od vyradeného hráča (hráčov). Môžete hrať všetky postavy. Čo vás prinúti pohybovať sa po javisku a vytvárať každú postavu. Môžete tiež zvážiť začlenenie príspevku inými spôsobmi.

    Najjednoduchšie je požiadať publikum, aby zatlieskalo hráčovi, ktorého chcú vylúčiť. Nevýhodou je, že dôraz je kladený na elimináciu. Možno budete chcieť skúsiť tlieskať všetkým hráčom a hráč s najmenším potleskom bude vyradený.

    (Hra o prežitie, jej pôvodný názov je: Survivor)